Göt Lalesi Devri

Nerene soktun tacını bacım ?

Bu haftada olmak üzere 34. kez lale devrini izlicem. Önce emina sandalın koca ağzını çekmek zorunda kaldık. Seslendiren kadında mıyışın teki bi orospuydu. Haftalarda illallah dedik. Hatta bir ara "Meraba ben emina sandalye bu da bnm sexy ağzım *____*" gibi espleri yapmaktan  kendimizi alamadık. Herneyse bizim sesimizi duyan yönetmen lale şırfıntısını kıçı kırık bi araba kazasında öldürdü ve kurtulduk.
(emina karısı yine oyunculuğa başlıcakmış söyleyeyim. televizyonların fişini çekmeden yatmayın)

Ay şimdilerde isee bir topraktır almış başını gidiyo. Minicik götü var ayol zaten. Bakışlar yumurta sarısı gibi süzülüyo. Sanırsın eşeğin altından çıkıp sete gelmiş. Onu geçtim dizide de kara kedi oldu kaltak resmen. Elime geçse amını yolarım. Çok sinir oluyorum ayol karıya. Her bokun altından çıkıp çıkıp duruyo.

Not olaraktansa : Lale devrine yeni bir oyuncu. Şaşırdınız dimi ? Ben şaşırmadım. Çınar toprağı sikince o orospunun amından fırlayan bebek dirrrrek sete. Hayırlara vesile olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder